Teď bydlím v UK. A protože mám času nazbyt, můžu psát tento blog. A napíšu sem, co mě napadne,
co si přečtu v novinách nebo co uvidím kolem sebe :o)

pátek 5. listopadu 2010

A ještě k párkům;o)

Dneska jsem koupila párky firmy Mattessons. Jsou to vepřové uzené párky s česnekovou příchutí. Rozdíl mezi těmi našimi bude asi dost značný, hlavně co se složení týče. Obal uvádí..... vepřové maso 95%. (Tak takové párky jsem ještě u nás nepotkala.) Tyto se dají konzumovat studené nebo tepelně upravené.
V řeznictví jsem také dnes viděla podobné párky, které už nepotřebují nutně tepelnou úpravu. V anglickém řeznictví najdete různé paštičky, masové páje nebo i zapečené játrové koláčky. Maso tady snad nevidělo tuk ani z rychlíku. A tučný bůček? Na ten jsem tu taky ještě nenarazila. Ovšem mleté maso je velmi kvalitní a tak dobře umleté, že když uděláte hamburger, po usmažení se snad nerozpadne, ani když s ním "fláknete" o zem;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat